Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Nova edició del curs d’aromateràpia científica

E-Mail 'Nova edició del curs d’aromateràpia científica ' To A Friend

Email a copy of 'Nova edició del curs d’aromateràpia científica ' to a friend

* Required Field

Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...

2 Comentaris

1. Joan Maria Serra Mandri

Molt interessant aquest curs, res a dir.

Però sento molt que la vocalia no hagi fet el possible perquè tinguéssim una conferència sobre el tema aprofitant l’estada a Barcelona, avui, de Pierre Franchomme, un dels pares de l’aromateràpia actual, autor de publicacions com “L’aromatherapie exactement”.
    Les seves publicacions d’articles i investigacions són cabdals en aquesta branca de la fitoteràpia.
    Aquesta persona, que ha impartit conferències arreu del món, que col·labora amb docents de la Universitat de Barcelona, entre d’altres, hauria d’haver parlat al Col·legi.
    S’hauria d’haver fet un esforç perquè pogués tenir una intervenció magistral al Col·legi de Farmacèutics.

• Benvolgut sr. Serra,

Ens consta que el vocal d’Homeopatia i Plantes Medicinals del Col·legi l’ha contestat per donar-li resposta.
      Moltes gràcies pel seu comentari.