Estàs aquí: Inici > Destacats > Campanya “Sol i salut”: què saps sobre protecció solar?

Campanya “Sol i salut”: què saps sobre protecció solar?

22 maig 2013

Ja ha arrencat la campanya “Sol i salut”, que mitjançant la realització d’una enquesta pretén conèixer els hàbits davant l’exposició solar dels usuaris de cara a desenvolupar accions efectives a l’hora de prevenir problemes de salut. Aquesta campanya la realitzen el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona i els laboratoris dermatològics Avène.

Les farmàcies de Barcelona quecampanya-solisalut hi col·laboren promouran la participació dels usuaris en l’enquesta, operativa des del 21 de maig fins el 7 de juny. Podeu fer l’enquesta aquí: www.solisalut.cat, on també hi trobareu documentació per millorar els vostres hàbits d’exposició solar.

Es sortejarà un lot de productes solars, cedits per la marca Avène, entre els usuaris de cada farmàcia que participin a la campanya.

El tret de sortida de la campanya ha estat una reunió el 21 de maig amb les farmàcies adherides en la qual van intervenir Josep Malvehy, dermatòleg, coordinador de la Unitat de Melanoma de Consell Genétic en Melanoma de l’Institut Clínic de Medicina i dermatologia de Barcelona; Roser Bertran, farmacèutica comunitària; Cristina Lòpez, directora de formació d’Avène, i Núria Bosch, vocal de Dermofarmàcia i Productes Sanitaris del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona.

3 Comentaris

1. crec que lo més adient segons la pell és bronzejat amb el factor adient en sortir de casa i sobretot els nens posar-se ulleres per pendre el sol i gorro banyar-se sovint i beure molta aigua i emportar-se l’aigua termal va de coña,per tot insolació mareig etc

2. Rosa maria esteban

Me parece muy bien ,que hagan campaña sobre lo malo que es el sol ,yo tengo alergia y siempre salgo con mi crema solar

3. Margarida Marin

Trobo perfecte que es faci la campanya sobre el desconeixement del sol sobretot cara a l’estiu, doncs hi ha molta gent que no pensa que a vegades massa sol pot ser perjudicial.