Estàs aquí: Inici > Destacats > Circular farmacèutica: ja disponible l’edició especial de beques i premis 2020

Circular farmacèutica: ja disponible l’edició especial de beques i premis 2020

16 febrer 2021

Ja es pot accedir al nou número de Circular Farmacèutica, la publicació científica que edita el Col·legi. Aquesta nova edició està dedicada a  l’Especial Beques i Premis que atorga el COFB.

Aquest és el contingut del Vol. 79. Número especial 2021 de beques i premis:

Editorial: M. Rosa Ballester

Beques col·legials:

La dieta mediterrània disminueix la possibilitat de començar tractaments farmacològics cardiovasculars en població adulta gran amb risc cardiovascular elevat.

Premis 2020:

• Síntesis d’una família de catinones potencialment actives.
  • Estudi del paper de la proteïna GQ a la mitofàgia.
  • Optimització de la resistència a antiinfecciosos a la pràctica clínica.
  • L’eix microbiota-intestí-cervell i la seva relació amb la depressió.

Vols publicar a la Circular Farmacèutica?

Anima’t a reflexionar, pensar, dissenyar i emprendre un estudi, una activitat, una revisió d’un nou medicament i valorarem la seva publicació a la nostra revista.

Si és del teu interès, contacta amb formacio@cofb.net i estudiarem la teva proposta.

Veure números anteriors de Circular Farmacèutica (via cofb.org – en format PDF)