Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Com detectar el refluxe gastroesofàgic a la farmàcia comunitària

Com detectar el refluxe gastroesofàgic a la farmàcia comunitària

7 novembre 2013

Dijous 24 d’octubre va tenir lloc a la seu col·legial la conferència “Pautes per la correcta identificació del refluxe gastroesofàgic a la farmàcia comunitària”, que ha comptat amb el patrocini de Reckit Benckiser.

Amb la moderació de Mercè Barau, vocal de la Junta de Govern del COFB, l’acte va anar a càrrec de Jordi Serra, cap de la Unitat de Proves funcionals Digestives del Servei Digestiu de l’Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona, i de Xavier Bonafont, servei de Farmàcia del mateix Hospital.

Amb el patrocini de: reckitt-benckiser