Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Com gestionar la complexitat de les relacions obtenint resultats: Corporate MBA per a col·legiats del COFB

14 desembre 2016

El 30 de novembre es va presentar al Col·legi de Farmacèutics de Barcelona la nova edició del Corporate MBA (Corporate Master Business of Administration) d’ESADE 2017-2018 a càrrec del professor Carles Torrecilla. Cristina Rodríguez, cap del Departament de Formació i Desenvolupament Professional del COFB, va fer una anàlisi de l’èxit d’aquest primer any de col·laboració amb l’escola de negocis.

IMG-20161130-WA0011

D’esquerra a dreta: Raya, Rodríguez, Torrecilla i Ibáñez

L’acte va comptar amb un petit tast del programa incorporant la MasterClass Com gestionar la complexitat de les relacions obtenint resultats“. El professor d’ESADE Andrés Raya va fer reflexionar sobre com la part més delicada de la gestió acostuma a ser la de les persones, siguin proveïdors, clients o col·laboradors. També va donar eines que faciliten que la gestió de persones pot ser tan estructurada com qualsevol altra disciplina en l’organització, i eines que ens ajudaran a desenvolupar entorns més amables en una organització més competitiva. A la sessió, José Ibañez, farmacèutic comunitari a Gavà, participant d’aquesta primera edició, va compartir la seva experiència i va destacar l’àmplia visió que dóna fer un programa d’aquestes característiques.

El COFB col·labora amb ESADE

L’any 2015, el Col·legi i l’Escola de negocis ESADE Business & Law School van firmar un conveni de col·laboració per a oferir als col·legiats la participació en el Programa CMBA.

ESADE, institució acadèmica internacional amb més de cinquanta anys d’història, amb la missió de garantir una formació superior de qualitat orientada al desenvolupament integral de competències professionals i personals en entorns amb alt nivell d’exigència, i el Col·legi de Farmacèutics, s’han associat a través del CMBA amb la finalitat de proposar als col·legiats complementar i millorar la seva formació en aspectes i habilitats que es presenten claus avui en dia per al desenvolupament de la carrera professional.

El programa s’imparteix en les instal·lacions d’ESADE a Barcelona i a Sant Cugat. És un programa homologat, títol propi de la Universitat Ramon Llull que permet obtenir un diploma representatiu de 60 ECTS. El programa s’estructura en tres mòduls: comprensió de l’entorn, comprensió de l’estratègia i direcció de les àrees funcionals i consta de 340 hores presencials i més de 260 hores de formació e-learning. En aquest primer any de col·laboració, hi ha 4 col·legiats que participen en el programa 2016-2017.

CMBA: exclusiu per a col·legiats del COFB
Més informació: Departament de Formació i Desenvolupament Professional del COFB
Persona de contacte: Mònica Gallach mgallach@cofb.net / 93 244 07 13