Estàs aquí: Inici > Opinions del Col·legi > Condemna rotunda a la violència des dels Col·legis de Farmacèutics de Catalunya

Condemna rotunda a la violència des dels Col·legis de Farmacèutics de Catalunya

1 octubre 2017

El Consell de Col·legis de Farmacèutics de Catalunya condemna rontundament la violència excercida avui, 1 d’octubre, contra una ciutadania pacífica que, en cap cas, ha estat proporcionada ni justificable. Novament reclamem diàleg, des del respecte per a qualsevol opció política, però sobretot des del respecte a les persones. És profundament trist i lamentable assistir, segons les xifres a aquesta hora, a un balanç de més de 760 ferits avui. Aquest no pot ser mai el camí.