Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Dermatitis del bolquer: 2 edats, mateix abordatge? Píndola formativa

Dermatitis del bolquer: 2 edats, mateix abordatge? Píndola formativa

10 juny 2013

Abordem de manera diferent la dermatitis del bolquer del nadó i la de l’ancià? Quines lesions fan necessària la derivació al metge? Quins tractaments dermocosmètics hi ha per tractar la irritació i la seva possible gravetat?

dermatitisbloquer-materialAquesta nova píndola formativa del portal Àgora, patrocinada per Stada, presenta les claus per abordar correctament una de les situacions dermatològiques més freqüents a la farmàcia. El format píndola -de només 2 hores de duració- permet formar-se de forma ràpida, en el moment escollit i, a més, gratuïtament per als farmacèutics col·legiats.

Dermatitis del bolquer i paper del farmacèutic

La dermatitis irritativa de l’àrea del bolquer és un procés cutani irritatiu i inflamatori a causa de les especials condicions d’humitat, maceració, fricció i contacte amb orina, femta i altres substàncies que es produeixen a la zona coberta pel bolquer.

Els farmacèutics poden evitar-ne un mal ús i prevenir complicacions, així com aconsellar a l’hora d’iniciar un tractament dermocosmètic i derivar al metge davant la sospita de signes indicatius de major severitat.

Més de 8.000 farmacèutics ja han apostat per ÀGORA per a la seva formació