Estàs aquí: Inici > Destacats > Els Col·legis de Farmacèutics de Catalunya se sumen a la Comissió Independent per al Diàleg, la Mediació i la Conciliació

5 octubre 2017

Davant la difícil situació que s’està vivint a Catalunya i entenent que s’ha de contribuir al diàleg per trobar una sortida, el Consell de Col·legis Farmacèutics de Catalunya -representat pel seu president, Jordi de Dalmases- ha acceptat la invitació de formar part de la Comissió Independent per al Diàleg, la Mediació i la Conciliació, liderada per la degana del Col·legi d’Advocats de Barcelona (ICAB), Maria Eugènia Gay.

Consell (color)

L’objectiu de la Comissió és impulsar la mediació i l’establiment de ponts de diàleg entre les Administracions catalana i central per tal de trobar una solució pactada.

D’aquesta Comissió en formen part ja altres entitats representatives de la societat civil com les universitats Autònoma i de Barcelona, el Col·legi d’Economistes de Catalunya, el Consell de l’Advocacia Catalana, PIMEC, UGT, CC.OO., la Cambra de Comerç de Barcelona, l’Associació per a les Nacions Unides a Espanya, o el Futbol Club Barcelona, entre d’altres que ja s’han adherit o està previst que ho facin pròximament.