Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Èxit de participació de la carpa informativa de la campanya per la prevenció de patir un càncer de pell

14 juny 2017

La 2a edició de la campanya “Abans de deixar-t’hi la pell, consulta”, posada en marxa pel Col·legi en col·laboració amb el Grup Melanoma de l’Hospital Clínic de Barcelona, ja ha atès a més de 3.100 usuaris i compta amb la participació de més de 300 farmàcies de la província de Barcelona. Aquesta segona edició ha introduït la presència de la campanya a una carpa itinerant que ha estat un èxit de participació: al llarg de tres setmanes ha atès a centenars d’usuraris, gràcies a la col·laboració dels farmacèutics participants.

La carpa s’ha anat desplaçant per diferents localitats de la província per reforçar la difusió en la població: Barcelona (23 de maig), Granollers (24 de maig), Sant Feliu de Llobregat (25 de maig), L’Hospitalet de Llobregat (26 de maig), Manresa (31 de maig), Malgrat de Mar (1 de juny), Sabadell (6 de juny), Badalona (7 de juny), Igualada (9 de juny), Vilafranca del Penedès (12 de juny) i Terrassa (13 de juny). En aquest mapa podeu veure els emplaçaments de la carpa i de les farmàcies participants en la campanya.

Els farmacèutics han col·laborat atenent als nombrosos usuaris que en cada ciutat s’han acostat a la carpa i als mitjans de comunicació. Tots ells han fet possible que aquesta campanya arribi a tots els racons del territori. Des d’aquí els traslladem el nostre agraïment!

twitter-LOGOPodeu accedir a més fotos de cada carpa amb el hashtag #atenciopell

BARCELONA

Farmacèutics de Barcelona Les Corts van participar en la carpa ubicada a Barcelona

GRANOLLERS

Farmacèutics del Vallès Oriental van participar en la carpa de Granollers

SANT FELIU

Farmacèutics del Baix Llobregat Centre van participar en la carpa de Sant Feliu de Llobregat

HOSPITALET

Farmacèutics del Baix Llobregat Litoral i l’Hospitalet de Llobregat van participar en la carpa situada en aquesta última localitat

MANRESA

Farmacèutics de Solsonès-Bages-Berguedà van participar en la carpa ubicada a Manresa

MALGRAT

Farmacèutics de Girona Sud van participar en la carpa de Malgrat de Mar

SABADELL

Farmacèutics del Vallès Occidental Est van participar en la carpa situada a Sabadell

BADALONA

Farmacèutics del Barcelonès Nord van participar en la carpa ubicada a Badalona

IGUALADA

Farmacèutics de l’Anoia van participar en la carpa d’Igualada

VILAFRANCA

Farmacèutics de l’Alt Penedès-Garraf van participar en la carpa ubicada a Vilafranca del Penedès

TERRASSA

Farmacèutics del Vallès Occidental Oest van participar en la carpa situada a Terrassa

logo

La campanya va començar el 23 de maig, Dia Mundial del Melanoma, i compta amb el patrocini d’Almirall, Avène, Ladival i La Roche-Posay.