Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Farmacèutics participen a la jornada “No jubilis la memòria”

Farmacèutics participen a la jornada “No jubilis la memòria”

28 agost 2015
no-jubilis-la-memoria-domino

Ambient al campionat de dominó

Amb l’objectiu de difondre al màxim la importància d’estimular la memòria entre la gent gran, la Fundació Mutuam Conviure va organitzar l’onzena jornada “No jubilis la memòria” el passat 11 de juny. Les xifres de participació aquest any han vist com aquesta augmentava en un 40% arribant a les 2.593 persones: tot un rècord de gent gran il·lusionada gràcies al joc de dòmino i al ball country.

Farmacèutics de la Comissió de Jubilats del Col·legi van participar en el campionat de dominó, acompanyats per participants dels casals de la Generalitat de Catalunya, de l’Ajuntament de Barcelona, de l’Obra Social la Caixa, d’Assistència Sanitària, el casal de l’Avi Barça, les seccions de jubilats dels col·legis professionals de metges, economistes, enginyers, periodistes i advocats, 13 recursos residencials i mutualistes de Mutuam, i també sèniors de les entitats amb qui es col·labora habitualment: Clinicum, Mutual Mèdica, Vital Seguro, Institut Salesa entre d’altres.

Són molts els estudis neurològics que confirmen la idoneïtat d’aquest tipus de jocs i activitats, atesos els seus beneficis sobre l’estimulació de l’atenció i la concentració, així com en l’àmbit de les emocions.

La jornada va assolir els objectius proposats de mobilitzar la gent gran de la ciutat, exercitar la memòria visual, l’agilitat mental i la concentració, així com establir i enfortir els vincles d’amistat entre els participants, promovent una sana competició entre tots i mantenint el dòmino com a fil conductor.

Font de la notícia i més informació: L’11a Jornada “No Jubilis la Memòria” amb la participació “in crescento” (Blog Mutuam)