Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Farmaguia, localitzador de farmàcies: més de 21.000 descàrregues

Farmaguia, localitzador de farmàcies: més de 21.000 descàrregues

3 abril 2013

farmaguia-mobilflyerA través de Farmaguia, una aplicació gratuïta creada pel Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, el ciutadà pot trobar les farmàcies més pròximes a la seva localització i saber quins serveis li ofereixen (dins Barcelona ciutat i província). També s’indiquen els hospitals i els centres d’atenció primària.

De moment Farmaguia ha registrat, des del seu llançament l’octubre de 2012, més de 21.000 descàrregues (15.000 Android / 6.421 IOs) i 114.000 visites.

Cal destacar també que Farmaguia ha estat inclosa dins l’aplicació “Barcelona al mòbil” de l’Ajuntament de Barcelona

www.farmaguia.net

Pots veure el vídeo de Farmaguia aquí

FARMAGUIA AL TEU MÒBIL Descàrrega gratuïta per a iPhone i per a Android

2 Comentaris

1. Voldria saber com modificar la informació que hi apareix.

• Bon dia,

En relació a la seva consulta, pot posar-se en contacte amb el departament de Secretaria del Col·legi. Ells s’encarregaran de gestionar el canvi de dades que necessiti.

Gràcies.