Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Flors de Bach, una teràpia en augment

Flors de Bach, una teràpia en augment

2 maig 2014

La teràpia floral del Dr. Edward Bach cada cop està més sol·licitada, per això els professionals de la salut, entre ells els farmacèutics, han de tenir els coneixements necessaris per aconsellar i guiar els usuaris. La formació en aquesta teràpia, que té gairebé un segle d’història, ha de ser seriosa, rigorosa i contrastada, tres requisits que ha seguit el Col·legi a l’hora d’impartir el curs “Flors d’Edward Bach: Iniciació i tallers pràctics” (26 de març i 9 d’abril).

La formació perseguia tres objectius:  aportar els coneixements de les 38 essències que componen les Flors de Bach, explicar com fer la selecció i repassar els factors a tenir en compte en aquest procés de selecció.

La coordinadora, Maria José Alonso, vocal de Plantes Medicinals i Homeopatia del Col·legi, afirma que va tenir molt bona acceptació per part dels assistents. “Els farmacèutics van quedar molt satisfets i van demanar un taller més avançat per poder continuar formant-se en aquest camp. Ells mateixos van constatar la necessitat de fer cursos com aquest, ja que la demanda de la teràpia de Flors de Bach està en augment”.

El curs ha estat patrocinat per Laboratoris Diafarm i ha constat d’una part teòrica i una altra de tallers presencials d’acord amb el temari programat. S’han encarregat d’impartir-lo Laura Bestué, farmacèutica, practitioner flors de Bach per l’Institut Edward Bach, trainer nivell 1, programa internacional d’educació en flors de Bach (PIEB), coordinadora nacional PIEB i formació Laboratorios Diafarm, SA; i M. Carmen Gallego, practitioner en flors de Bach per la Fundació Edward Bach el 1996 i professora (trainer) del programa internacional d’educació en flors de Bach.

Amb el patrocini de: