Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Formar-se en fitoteràpia? 10 anys d’un interès creixent entre els farmacèutics

Formar-se en fitoteràpia? 10 anys d’un interès creixent entre els farmacèutics

8 abril 2014

El consum cada vegada més elevat de plantes medicinals és un dels factors que explica per què el curs “Fitoteràpia aplicada”, organitzat pel Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB) en col·laboració amb Laboratoris Diafarm, ha aconseguit complir 10 anys de vida i segueix despertant l’interès dels farmacèutics,  que busquen capacitar-se per fer una recomanació activa també en el camp de la fitoteràpia.

Gràcies a la formació, per la qual ja han passat més de 3.500 alumnes, els farmacèutics estan preparats per recomanar la fitoteràpia en un grup més ampli de patologies, ja que coneixen les noves indicacions, tenen clares les interaccions que poden presentar i segueixen uns protocols d’actuació sobre quan indicar plantes i quan derivar al metge.

Aquest mes d’abril, el portal de formació online Àgora Sanitària llença una nova edició del curs, la qual busca cobrir les necessitats formatives detectades en els farmacèutics, com ara la voluntat d’actualitzar-se en símptomes menors per poder indicar productes que no necessiten prescripció mèdica. Alhora, aquesta edició té com a novetat que ofereix per primer cop una versió per a tècnics de farmàcia.

Per tal de commemorar els 10 anys de “Fitoteràpia Aplicada”, Maria José Alonso, vocal de Plantes Medicinals i Homeopatia del Col·legi, i Laura Bestué, farmacèutica, Màster Plantes Medicinals del COFB i formadora tècnica de Laboratoris Diafarm, fan un repàs a l’evolució de la fitoteràpia lligada a la història del curs en aquest vídeo gravat per al portal Àgora Sanitària.

Més informació a la Nota de Premsa