Estàs aquí: Inici > Món col·legial > L’app del COFB es renova

L’app del COFB es renova

3 desembre 2018

El Col·legi de Farmacèutics de Barcelona ha llençat una versió renovada de l’app del COFB  amb la finalitat de millorar i facilitar als farmacèutics el seu dia a dia i la relació amb el Col·legi, quan i on ho necessitin, a través d’un nou disseny més àgil i intuïtiu.

Què es pot fer a l’App del COFB?

Amb la nova versió de l’aplicació per dispositius mòbils del COFB, entre altres possibilitats, s’està a un sol clic de:

• Rebre alertes de medicaments i avisos urgents.
  • Gestionar diversos aspectes de la farmàcia.
  • Accedir ràpidament als comunicats, a la Guia de dispensació o al directori de col·legiats.
  • Consultar informació actualitzada sobre els productes finançats pel CatSalut.
  • Estar al dia de l’actualitat de la professió i de l’actualitat científica.

També s’ha millorat l’accés a l’àrea econòmica, ja que la nova versió permet fer-ho amb empremta digital o contrasenya, sense certificat digital, cosa que facilita l’ús de l’app per part del  farmacèutic si es troba fora del seu lloc de feina habitual o si disposa de poc temps per fer una gestió. A més, l’aplicació es pot fer servir com a carnet col·legial. Els farmacèutics es poden identificar amb el mòbil i també utilitzar-se com a targeta professional vCard.

Millor accessibilitat a la formació i activitats del COFB

S’incorpora també a l’aplicació un espai destacat sobre l’activitat formativa i de desenvolupament professional del Col·legi. Els  col·legiats poden accedir a tota la informació relacionada amb els cursos, les conferències i els actes que s’imparteixen i inscriure’s a aquells que hi vulguin assistir. A més, poden incorporar a la seva agenda personal aquelles activitats que considerin del seu interès. Una altra novetat a l’app és “El meu perfil formatiu”, on els col·legiats poden visualitzar l’historial de les activitats de formació continuada dutes a terme al COFB i la documentació facilitada pel professor.

Per gaudir de totes les millores introduïdes a l’aplicació, els col·legiats poden descarregar la nova versió ja disponible a la Play Store i App Store, o actualitzar la que ja tenen.

Per a més informació, podeu consultar la nota de premsa enviada als mitjans de comunicació.