Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Les farmàcies busquen noves vies per promocionar-se

Les farmàcies busquen noves vies per promocionar-se

18 febrer 2014

CLa conferència “Què podem fer en la promoció de l’oficina de farmàcia?”, que va tenir lloc a la seu col·legial el 10 de febrer, pretenia impulsar la reflexió i proporcionar coneixements de cara a què el farmacèutic optimitzi les possibilitats de gestió dins la farmàcia. Amb aquest mateix objectiu s’ha creat el curs sobre Màrqueting a l’oficina de farmàcia que oferirà pròximament el portal de formació online Àgora Sanitària i per al qual ja estan obertes les inscripcions.

Un dels reptes que es va posar sobre la taula davant els 120 assistents, entre els quals es trobaven titulars d’oficina de farmàcia, farmacèutics adjunts i professionals de la indústria farmacèutica, va ser la necessitat d’actualitzar la legislació que regula el sector –el decret 168/1990 de la Generalitat de Catalunya- de cara a poder adaptar-la a les necessitats, tecnologia i coneixements actuals. No obstant això, excepte l’àmbit del medicament, que és on la regulació és més estricta perquè no admet publicitat, el farmacèutic pot ser creatiu tant en el camp dels productes i serveis que ofereix, com en la promoció de la farmàcia i les estratègies de fidelització als clients.

Durant l’acte, patrocinat per Angelini, es van abordar les diferents opcions legals de les quals disposa el farmacèutic per Cdur a terme promocions en l’oficina de farmàcia en un diàleg entre Guillermo Bagaria, farmacèutic comunitari amb experiències múltiples en la promoció de la seva farmàcia, i Mercedes Gras, cap del Departament d’Assessoria Jurídica de la Junta de Govern del COFB. Les intervencions van estar coordinades per Joan Carles Serra, director del Màster en Gestió de l’Oficina de Farmàcia (MGOF) del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, una part del qual estarà disponible en versió online al portal de formació Àgora Sanitària a partir del mes d’abril.

Més informació a la Nota de Premsa

Amb el patrocini de: