Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Nova sessió informativa del MGOF: 16 de setembre

Nova sessió informativa del MGOF: 16 de setembre

10 setembre 2014

cartellMGOFConec l’estat financer de la farmàcia? Compro bé? Sé l’estoc que tinc? Com m’afecta la Llei de Protecció de Dades? La burocràcia m’impedeix dedicar temps a l’atenció del client? Com gestiono la venda lliure a la farmàcia? Com formo, motivo i em comunico amb èxit amb els col·laboradors..? El Màster en Gestió de l’Oficina de Farmàcia (MGOF) dóna resposta a aquestes i moltes altres preguntes del dia a dia de la farmàcia.

Encara ets a temps d’informar-te per orientar el teu futur: el 16 de setembre hi ha programada una sessió informativa al Col·legi amb l’equip organitzatiu del màster per conèixer aquesta formació que enguany arriba a la 10a edició.

El MGOF permet conèixer les diferents àrees funcionals i processos de negoci de la farmàcia, proporcionant una visió global, generalista i integradora de la direcció i la gestió d’empreses. Dota al farmacèutic de les eines i capacitats necessàries per gestionar l’oficina de farmàcia i treure’n la màxima rendibilitat. Està dirigit a titulars d’oficina de farmàcia, fills de titulars o a graduats en farmàcia que en un termini curt seran titulars.

Consulta el programa del MGOF (en PDF)

INSCRIU-TE a la sessió informativa del 16 de setembre, a les 14 h al COFB

INSCRIU-TE al màster!