Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Noves perspectives al tractament del càncer de pròstata

Noves perspectives al tractament del càncer de pròstata

7 maig 2013

Aquesta activitat, organitzada per la Societat Catalana de Farmàcia Clíniccurs-cancerprostata-130425-07a (SCFC) i el Col·legi, pretenia aprofundir en el coneixement de les noves estratègies i alternatives terapèutiques per tractar el càncer de pròstata amb la finalitat d’aconseguir més eficàcia en menys temps. El càncer de pròstata és el càncer urològic més corrent entre la població masculina espanyola i actualment la segona causa de mort per malaltia tumoral en homes després del càncer de pulmó.

curs-cancerprostata-130425-01El curs, realitzat el 25 d’abril a la seu col·legial, anava dirigit a farmacèutics d’hospitals, de centres d’atenció primària i de l’administració sanitària.

En l’equip docent van participar-hi Natalia Creus, farmacèutica adjunta del Servei de Farmàcia, Àrea Onco-Hematologia, de l’Hospital Clínic de Barcelona; Jordi Ginés, farmacèutic adjunt del Servei de Farmàcia, Àrea Onco-Hematologia, de l’Hospital Universitari Son Espases de Palma de Mallorca; Cristina Martín, metge adjunt del Servei d’Oncologia Mèdica de Hospital de la Santa Creu i Sant Pau de Barcelona, i Estela Moreno, farmacèutica adjunta del Servei de Farmàcia, Àrea Onco-hematologia, de Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

Tomàs Casasín, vocal d’Hospitals del COF de Barcelona, i Julio Martinez, president de la SCFC, van coordinar el curs, patrocinat per Janssen.

2 Comentaris

1. ESTHER CALSINA ROCA

Ruego me aviseis cuando hagais próximos cursos sobre este tema y si pudieses ser me envieseis información .

• Moltes gràcies per interessar-se per aquesta activitat. El Departament de Formació del Col·legi compta amb un ampli programa d’activitats formatives que podrà consultar a la intranet col·legial http://www.cofb.net o bé a través de la web http://www.cofb.org. Per altra banda, com a col·legiada, li anirem enviant tota la informació per correu electrònic.