Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Novetats en vacunes: vacuna antipneumococcica conjugada 13-valent
Novetats en vacunes: vacuna antipneumococcica conjugada 13-valent

6 febrer 2013

El Col·legi ha acollit el 6 de febrer una conferència sobre novetats en vacunes centrada en la vacunació antipneumocòccica conjugada 13-valent, patrocinada per la companyia biomèdica Pfizer. La ponència ha anat a càrrec del doctor Fernando Moraga i l’ha moderat Mercè Barau, vocal de la Junta de Govern del Col·legi de Farmacèutics.