Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Per conèixer les aplicacions de les Sals de Schüssler

Per conèixer les aplicacions de les Sals de Schüssler

19 juny 2013

La bioquímica del Dr. Schüssler és una tècnica preventiva i regeneradora que utilitza només dotze compostos considerats homogenis de les substàncies inorgàniques presents a les diferents cèl·lules del nostre organisme i que formen estructura, teixits i òrgans de l’ésser humà. Aquesta teràpia consisteix a administrar per via sublingual la sal o les sals minerals que són imprescindibles per al bon funcionament de la cèl·lula i per restablir les funcions momentàniament pertorbades.

El COFB va organitzar aquest curs, impartit el 28, 30 de maig i 4, 6 de juny a la seu col·legial amb la col·laboració de l’AEBS (Associació Espanyola de Bioquímica Schüssler).

En aquestes sessions teoricopràctiques, es va donar a conèixer les aplicacions de les Sals de Schüssler en diferents àmbits de la salut, es va aprofundir en el coneixement d’aquestes sals en pediatria, ginecologia i en l’aplicació de pomades, i millorar el consell farmacèutic en la població.

La formació anava dirigida a professionals sanitaris que es volen introduir en aquesta teràpia. També a aquells professionals que ja la coneixen però volen aprofundir en les aplicacions en pediatria i ginecologia, i també en pomades.

La coordinació va anar a càrrec de M. José Alonso, vocal de Plantes Medicinals i Homeopatia del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona i el professor d’aquestes sessions va ser Rafa Hidalgo, farmacèutic, diploma d’especialització en terapèutica homeopàtica, Facultat de Medicina de la Universitat de Saragossa.