Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Professió farmacèutica i universitat avancen en la incorporació de l’ensenyament de l’atenció farmacèutica a les facultats

9 desembre 2014

El Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos va acollir el 6 de novembre la Jornada-Taller “L’ensenyament de l’Atenció Farmacèutica a la Universitat” organitzada pel Foro de Atención Farmacéutica en Farmacia Comunitaria (Foro AF-FC) per fomentar la relació entre la universitat i la professió, així com avaluar les necessitats formatives dels graduats en Farmàcia d’acord al futur d’una professió que en la seva vessant assistencial ha de centrar-se en els serveis professionals i el pacient.

Jornada-Atencion-Farmaceutica-Universidad

Presentació de la Jornada a la seu del Consejo.
Font: Portalfarma

La Jornada-Taller va comptar amb la participació de representants de les facultats de Farmàcia, responsables de la matèria d’atenció farmacèutica, representants de les societats científiques, representants dels col·legis, responsables de l’Agència Nacional d’Avaluació de la Qualitat i Acreditació i estudiants de Farmàcia.

L’objectiu d’aquesta jornada-taller ha estat continuar el treball iniciat en la 1ª Jornada realitzada al setembre de 2013, en aquesta ocasió centrant-se en les necessitats formatives del farmacèutic per desenvolupar el seu treball en una farmàcia de serveis professionals. L’acte es va desenvolupar com una jornada de participació i reflexió conjunta en base a les qüestions que el Foro AF-FC va presentar en una taula rodona, les reflexions dels professors Francisco Zaragoza i Fernando Martínez, i les revisions dels doctors Eduardo Mariño, Shalom I. Benrimoj, Miguel Angel Gastelurrutia i la participació de Miguel Angel Galindo. Podeu accedir a les presentacions de la Jornada –Taller en aquest enllaç de Portalfarma.

Accès a la nota de premsa (via Portalfarma).