Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Programa de Gestió en Màrqueting d’Àgora, inscriu-te amb descompte

Programa de Gestió en Màrqueting d’Àgora, inscriu-te amb descompte

23 juliol 2014

mktTant la gestió per categories com l’estratègia de fidelització del client o l’oportunitat que ens obre l’entorn digital varien en funció de la definició que decidim de la farmàcia que volem ser i del pla de màrqueting que se’n derivarà. Aquestes premisses, tan importants per aconseguir una farmàcia sostenible, les aborda el curs online de Gestió d’Oficina de Farmàcia: MARKETING del que s’inicia la segona edició el proper 13 de setembre. Fins al proper 31 de juliol, les inscripcions tenen 50€ de descompte.

El curs consta de 40 hores lectives amb activitats pràctiques dissenyades per a ser aprofitades en el dia a dia de cada farmàcia i amb la participació interactiva de fins a 6 experts en cada una de les matèries del curs. Té per objectiu capacitar el farmacèutic perquè pugui desenvolupar una estratègia de màrqueting efectiva, innovadora i ajustada a la seva farmàcia:

• Poder elaborar un pla de màrqueting: la investigació de mercat i l’anàlisi dels clients actuals i futurs
  • Realitzar la segmentació de clients, determinar el públic objectiu i el disseny d’una estratègia
  • Optimitzar les tècniques de marxandatge, aparadorisme i gestió per categories
  • Conèixer noves tendències, legislació i tecnologies aplicades a la farmàcia
  • Promocionar de manera òptima els medicaments sense recepta i productes OTC de parafarmàcia

La 1a edició ha comptat amb 298 farmacèutics inscrits.

Més informació i inscripcions

Matrícula: Fins el 31 de juliol, promoció a 250 €
Farmacèutics col·legiats: 300€
Farmacèutics no col·legiats: 450€

Aquest curs és bonificable: consulta el COFB (93 244 07 13) per poder recuperar els costos d’inscripció del curs a través de la bonificació de tot o part de l’import.

Vídeo presentació del curs: