Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Reforma o ruptura: què demanda la ciutadania? (Conferència 11 de juny)

Reforma o ruptura: què demanda la ciutadania? (Conferència 11 de juny)

8 juny 2015

El 2015 està essent un any marcadament electoral, amb les recents eleccions municipals i autonòmiques i les properes estatals. Tot això en un escenari on la crisi colpeja encara amb força, amb una sensació de desafecció ciutadana i de crisi institucional i territorial.

oriol-bartomeusAstrid-BarrioOriol Bartomeus, politòleg i professor de Ciència Política en la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat de Barcelona, i Astrid Barrio, Doctora en Ciència Política i de la Administració per la Universitat Autònoma de Barcelona i professora a la Universitat de València, acostaran, en una conferència al Col·legi, les claus per poder analitzar els canvis que s’estan produint en l’escenari polític.

Estem en un escenari de ruptura i per tant de nou cicle?
Estem abocats en un llarg període d’inestabilitat política i per tant social?

Quan?
Dijous 11 de juny
21 hores
Sala d’Actes del COFB
L’entrada és gratuïta, però és indispensable inscriure’s prèviament per reservar plaça. INSCRIU-TE.

Més informació sobre els ponents:

Articles d’Astrid Barrio a El Diario.es
Articles d’Oriol Bartomes a ElDiario.es