Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Reunió de farmacèutics adjunts i substituts al COFB

Reunió de farmacèutics adjunts i substituts al COFB

24 febrer 2017
reunio-adjunts-i-substituts-COFB (3)

La vocal responsable de la reunió de FAS, Marta Amat, i el President del COFB, Jordi de Dalmases

Sabies que més del 50% dels farmacèutics de la vocalia d’oficina de farmàcia són adjunts i substituts (FAS)? El passat mes de desembre va tenir lloc la primera reunió d’aquest grup de farmacèutics del Col·legi, organitzada per la nova vocal de la Junta de Govern, Marta Amat. Abans de començar la reunió, el President, Jordi de Dalmases, va exposar en aquesta trobada el perquè d’aquesta nova figura a la Junta, tenint present la considerable representació que comporta aquest grup de professionals entre el col·lectiu. De fet, conscients d’aquesta importància, la nova Junta de Govern compta amb dues incorporacions que són farmacèutiques substitutes: Marta Alcalde, com a vocal de Dermofarmàcia i Productes Sanitaris, i Marta Amat, vocal de número, com a representant del col·lectiu dels FAS.

En aquesta primera reunió Amat va presentar les línies de treball i temes clau:

• Transmetre la importància dels farmacèutics substituts i adjunts en la gestió assistencial de l’oficina de farmàcia, formant tàndem amb el farmacèutic titular.
  • Poder fer forta l’oficina de farmàcia potenciant la implicació dels farmacèutics no titulars en nous projectes assistencials.
  • Incrementar la participació en la formació continuada del col·lectiu.
  • Incrementar la presència de farmacèutics substituts i adjunts en congressos i jornades farmacèutiques.
  • Organitzar reunions d’intercanvi per compartir dubtes, inquietuds i novetats sobre àrees de treball diverses.
reunio-adjunts-i-substituts-COFB (2)

La vocal del Col·legi, Marta Amat

“Com portar a terme aquests objectius és una tasca que tot just s’inicia, cal sumar energies entre tots”, explica Marta Amat. Per finalitzar la presentació, es va animar els FAS a formar part activa d’un nou grup de treball propi, on es podran compartir inquietuds i on se seguiran pensant noves propostes professionals per fer que aquest repte plantejat per aquest col·lectiu sigui un gran èxit. La setmana passada aquest grup de treball de FAS ja va tenir una primera reunió de treball.

reunio-adjunts-i-substituts-COFB (1)

La reunió de FAS va comptar amb un alt nivell d’assistència