Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Sessió pràctica sobre peritatges judicials farmacèutics en processos civils

Sessió pràctica sobre peritatges judicials farmacèutics en processos civils

20 gener 2015

L’aportació dels professionals farmacèutics al dictamen pericial pot ser molt valuosa gràcies a la gran versatilitat de coneixements que tenen en el terreny del medicament, de la fabricació, de la distribució i de la dispensació, i en cada un d’aquests àmbits es poden produir situacions de risc que poden suscitar controvèrsies que els tribunals de justícia han de resoldre.

Els alumnes de les edicions passades del curs del Col·legi “Perits judicials farmacèutics” van realitzar una sessió pràctica l’1 de desembre a la seu col·legial. Els ponents van ser Josep Corbella i Carmen Rodrigo, experts en procediments judicials en sessio-practica-perits-judicials-farmaceuticsels que és necessària la intervenció d’un pèrit. Concretament, Rodrigo és advocada i llicenciada en medicina i actua molts cops com a pèrit judicial o a instància de part.

merce-gras-perits-judicials-farmaceutics

“Estem molt satisfets d’aquesta sessió pràctica perquè els alumnes van ser molt participatius. Es van recordar els coneixements teòrics adquirits durant el curs, es van donar molts consells i indicacions de com s’havia de presentar el dictamen i defendre’l, la seva estructura, i es va tractar la qüestió de fons d’un cas plantejat” explica Mercè Gras, advocada, cap de l’assessoria jurídica de la Junta de Govern del COFB i coordinadora del curs de pèrits judicials farmacèutics i responsable d’aquesta sessió pràctica. Com a novetat, Gras va avançar que s’està “valorant la possibilitat de preparar un curs per a l’any vinent d’especialització del peritatge”.

Potser també t’interessa: