Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Setmana de la Ciència: vine a la conferència sobre aigua i salut (18 de novembre)

14 novembre 2013

cartell_setmanacienciaEl Col·legi torna a participar un any més en la Setmana de la Ciència, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI). Durant aquesta setmana dedicada a la divulgació científica (15-24 de novembre) es celebren diverses activitats com exposicions, xerrades, jornades de portes obertes, tallers científics, etc.

En concret el Col·legi acollirà dilluns 18 de novembre, a les 19:00, una conferència de Joan Gaya, qui parlarà dels problemes relacionats amb la quantitat i la qualitat de l’aigua de consum humà. La xerrada es titula “Garantia de l’abastament d’aigua i salut” i està oberta a tothom que estigui interessat en el tema (Inscriu-te a la conferència AQUÍ). La moderació de l’acte anirà a càrrec de Núria Oliva, vocal de Salut Pública del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, i també es farà referència al paper del farmacèutic en la gestió dels riscos bacteriològics i vírics relacionats amb les aigües que consumim.

Joan Gaya és enginyer industrial, màster en gestió i direcció d’empreses (UPC), ex gerent del Consorci per a la Gestió Integral d’Aigües de Catalunya (CONGIAC) i professor de la Universitat de Girona (UdG). La seva trajectòria professional ha estat molt vinculada a l’aigua, a la gestió dels residus i al medi ambient i actualment és consultor ambiental.

Per saber més sobre la Setmana de la Ciència