Estàs aquí: Inici > Destacats > La vicepresidenta del COF de Barcelona, Núria Bosch, es presenta a les eleccions de la Cambra de Comerç amb el suport del Col·legi i l’Associació de Farmàcies de Barcelona

14 març 2019

El Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB) i l’Associació de Farmàcies de Barcelona (AFB) van signar el passat dilluns un document per donar suport conjuntament a la candidata Núria Bosch, actual vicepresidenta del COFB i titular d’oficina de farmàcia, a les eleccions de la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona. Se celebraran el pròxim mes de maig i Bosch es presenta com a representant dels farmacèutics titulars de la demarcació de Barcelona.

Antoni Torres, president de FEFAC,signant el document de suport a Núria Bosch, amb el president del COFB, Jordi de Dalmases.

La importància de la representació de les farmàcies comunitàries al Ple de la Cambra

Tant el COFB com l’AFB consideren de gran importància mantenir la representació de les farmàcies comunitàries al Ple de la Cambra, per tal de poder continuar defensant els interessos i el model de professió. D’altra banda, també creuen que és vital poder fer sentir la veu dels farmacèutics tant en l’àmbit empresarial i polític com en fòrums econòmics.

En els darrers anys, formar part del Ple de la Cambra ha permès al COFB i l’AFB aconseguir una col·laboració econòmica dedicada, principalment, a la formació. A més, també van tenir el seu suport durant el període en què les farmàcies van patir endarreriments en el pagament de les factures pels medicaments dispensats. Tot plegat, sense deixar de banda  els estudis sobre el sector del medicament a Catalunya o el que es va fer amb la Federació d’Associacions de Farmàcies de Catalunya (FEFAC) sobre “Serveis d’Urgència de les Farmàcies de la Província de Barcelona”.

Núria Bosch, vicepresidenta del COFB.

Des del COFB i l’AFB es recorda que en aquestes eleccions s’utilitzarà per primera vegada la modalitat de vot amb signatura electrònica. Una via de participació especialment important en el sector de les farmàcies comunitàries, ja que l’eina de la signatura electrònica s’utilitza diàriament en el procés de dispensació de receptes als pacients.

Núria Bosch, més de 25 anys dedicats a la Farmàcia

Núria Bosch és, des de l’any 2016, vicepresidenta del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, institució on també ha ocupat els càrrecs de vicetresorera i vocal de Dermofarmàcia i Productes Sanitaris. Llicenciada en Farmàcia, Tècnica en Ortopèdia i Màster en Gestió d’Empreses MBA per ESADE, ha treballat al sector de la indústria farmacèutica i, des de l’any 2002, és titular d’oficina de farmàcia a Barcelona.