Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Circular Farmacèutica: beques col·legials, farmacoteràpia i recomanacions dietètiques

20 gener 2016

circular-4t15Ja es pot accedir a un nou número de Circular Farmacéutica, la publicació científica que trimestralment edita el Col·legi. Aquesta nova edició destaca tres temes: recomanacions dietètiques en la diarrea i el restrenyiment, els projectes becats pel COFB, i medicaments més clàssics, genèrics, biotecnològics i bio-similars a la secció de Farmacoteràpia.

Aquest és el contingut del número (Vol. 73, núm. 4, quart trimestre 2015):

Editorial: T. Casasín.

Beques col·legials:

• Avaluació de l’efectivitat i la seguretat en la pràctica clínica habitual del cinacalcet en pacients amb malaltia renal crònica i hiperparatiroïdisme secundari sense tractament renal substitutiu, en la pràctica clínica habitual
  • Avaluació clínica de la integració del farmacèutic en un equip d’atenció domiciliària.
  • Avaluació del seguiment farmacoterapèutic realitzat en pacients d’una Unitat d’Optimització de la Farmacoteràpia.

Espigolant: N. Casamitjana.

Farmacoteràpia: medicaments més clàssics, genèrics, biotecnològics i bio-similars.

Alimentació i nutrició: fitxes i recomanacions dietètiques en la diarrea i el restrenyiment.

Innovadors: J. Boatella, N. Casamitjana.

Vademecum Cultural: M. Ramoneda.

Índex Autors/Matèries.

Veure números anteriors de Circular Farmacèutica (via cofb.org)