Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Com gestionar de manera eficient els recursos de la farmàcia? Inscriu-te al MGOF (sessió informativa el 28 de setembre)

16 setembre 2016

mgof2016_2017El Màster en gestió de l’oficina de farmàcia (MGOF) té com a objectiu formar els titulars de farmàcia en la gestió i l’administració de la farmàcia comunitària. Aquest any s’han fet noves incorporacions al mòdul de gestió de persones i s’ha adaptat el programa a les demandes de l’entorn i a les necessitats del col·lectiu. Els comentaris i les contribucions dels alumnes de les edicions anteriors permeten actualitzar cada nova edició i dissenyar un programa formatiu que cobreixi les expectatives dels companys que hi ha de prendre part. Com en cada edició, el MGOF aposta per l’aprenentatge actiu i pràctic, per fomentar la capacitat de reflexió, el treball en cooperació i la transmissió de coneixements entre els assistents.

Objectius de la dotzena edició del màster? Que els alumnes coneguin les diferents àrees funcionals i processos de negoci de la farmàcia, proporcionar una visió global, generalista i integradora de la direcció i la gestió d’empreses, i desenvolupar les capacitats directives per liderar l’equip de col·laboradors. En acabar el màster, l’alumne sabrà actuar com a responsable d’una empresa amb unes característiques que la regulen i que la fan diferent de la resta, de la qual coneixerà totes les funcions amb prou fermesa per gestionar-la de forma eficient.

Sessió informativa: 28 de setembre

Màster en Gestió de l’Oficina de Farmàcia, una formació per conèixer les diferents àrees funcionals i processos de negoci de la farmàcia i que dóna les eines per desenvolupar habilitats directives i poder liderar l’equip de col·laboradors. El màster comprèn tres mòduls:

• Finances i fiscalitat
  • Gestió de persones
  • Màrqueting

Incorpora exemples, exercicis, casos i altres recursos perquè l’aplicació dels coneixements adquirits sigui immediata. Al llarg del programa, els alumnes podran realitzar un pla de màrqueting que serà tutelat pel director del màster. La sessió informativa amb l’equip organitzatiu del màster permet resoldre tots els dubtes.

Consulta el PROGRAMA.

INSCRIU-TE a la sessió informativa: 28 de setembre, a les 14 h al COF de Barcelona (carrer Girona, 64).

INSCRIU-TE al Màster.

Potser també t’interessa: