Estàs aquí: Inici > Secció de fotografia del COFB > En marxa el III Concurs de Fotografia del COFB

En marxa el III Concurs de Fotografia del COFB

31 juliol 2018

La Secció de Fotografia del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (FotoCofb), convoca el III Concurs de Fotografia per a tots els farmacèutics col·legiats i els seus familiars de primer grau.

III Concurs de Fotografia del COFB

Temàtica

En aquesta edició la temàtica proposada de les fotografies és l’AIGUA, en interpretació lliure. Les fotografies poden ser en blanc i negre o color, i realitzades amb càmera o mòbil.

Premis

Hi haurà un premi per a la fotografia guanyadora en la categoria mòbil i un premi per a la fotografia amb càmera.
El jurat es reserva el dret de concedir accèssits (un per a cada categoria).

III Concurs de Fotografia del COFB

Dates clau

• Inscripció: del 30 de juliol a l’1 d’octubre de 2018.
  • Admissió de les fotografies: de l’1 al 15 d’octubre de 2018
  • Exposició: les fotografies presentades estaran exposades a la seu del Col·legi del 12 de novembre al 12 de desembre de 2018.

Inscripcions i formats de les fotografies

Els col·legiats o familiars de primer grau que vulguin participar s’han d’inscriure prèviament fins a l’1 d’octubre del 2018.

Modalitat A (impresa):
Fotografies impreses. En aquest cas la inscripció és gratuïta sempre que el concursant faci constar aquest format de presentació en el moment de fer-la efectiva.

Inscripció en modalitat A aquí.

Modalitat B (suport digital):
Les fotografies han de ser presentades en format jpg en un suport digital (en una unitat USB o en un CD o DVD), que s’ha d’introduir en un sobre tancat. El concursant ha d’abonar la quantitat de 10 euros per cada modalitat en què participi (càmera o mòbil), pels costos de la impressió de les fotografies.

Inscripció en modalitat B (categoria càmera) aquí.
Inscripció en modalitat B (categoria mòbil) aquí.

Es poden consultar les bases del concurs aquí (PDF).

Amb la col·laboració de: