Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Aquest estiu no deixis de fer clic! Participa en el I Concurs de Fotografia

Aquest estiu no deixis de fer clic! Participa en el I Concurs de Fotografia

19 juliol 2017

fotografiaT’agrada la fotografia? La Secció de Fotografia del Col·legi (FotoCofb), amb la col·laboració de Casanova Foto i Serveis Integrals de Fotografia S.L., convoca el I Concurs de Fotografia per a tots els farmacèutics col·legiats i els seus familiars directes.

La temàtica de les fotografies és l’ESTIU, en interpretació lliure. Les fotografies poden ser en blanc i negre o color, i realitzades amb càmera o mòbil.

Per participar us heu d’inscriure prèviament entre els dies 12 de juliol i 16 d’octubre de 2017,  i cada participant pot presentar fins a 4 fotografies, 2 realitzades amb càmera i 2 amb mòbil. INSCRIU-TE! (a través del web públic cofb.org).

Hi haurà dos premis: un per a la fotografia guanyadora realitzada amb mòbil, que consisteix en un val d’import 120 euros per utilitzar en la compra de qualsevol producte a la botiga Sinfo-Serveis Integrals de Fotografia, S.L. (c/ Sant Antoni Maria Claret, núm. 391, C.P. 08027 de Barcelona), i l’altre per a la fotografia guanyadora realitzada amb càmera, que també consisteix en un val del mateix import per utilitzar en la compra de qualsevol dels cursos de formació organitzats per Casanova Foto (c/ Ronda Universitat,  núm. 35, C.P. 08007 de Barcelona).

Informació d’interès:

• Inscripció: del 12 de juliol al 16 d’octubre de 2017.
  • Admissió de les fotografies: del 2 al 16 d’octubre de 2017
  • Exposició: les fotografies presentades estaran exposades a la seu del Col·legi del 6 de novembre al 13 de desembre de 2017.
  • Preu d’inscripció: 15€ per modalitat en què es participi (càmera o mòbil).
  • Premis: l’entrega de premis serà el 13 de desembre, a les 14 hores.

Consulta les bases del concurs (PDF).

Aquest estiu no deixis de fer clic!

lexma42-NO TOT ES CHAMPIONS

Fotografia guanyadora “No tot és Champions”

La prova final del primer curs de Fotografia del Col·legi, convocat per la Comissió de Jubilats, va ser un concurs de fotografia entre els alumnes del curs. El tema del concurs va ser “Sant Jordi”: van participar 6 alumnes que van presentar  un total de 12 fotografies. El guanyador va ser Alexandre Salabert, per la seva fotografia “No tot és Champions”. L’elecció la va fer un jurat format per dos fotògrafs professionals, dos membres del Col·legi i dos professors del curs. En la qualificació es va tenir en compte la tècnica, el tema, l’originalitat i l’estètica.

Amb la col·laboració de:

CASANOVAFOTO-logo sinfo-logo