Estàs aquí: Inici > INFARMA > Aquests són els pòsters científics guanyadors a Infarma Barcelona 2015

Aquests són els pòsters científics guanyadors a Infarma Barcelona 2015

20 abril 2015

A Infarma Barcelona 2015, els pòsters científics van ser una de les eines per donar a conèixer què està fent actualment el sector i ajudar a que la professió continuï creixent. A través d’ells, els professionals sanitaris que van participar activament en el Congrés van poder reflectir el seu treball i les seves investigacions.

D’entre els més d’un centenar de pòsters presentats, es van premiar tres amb una dotació de 2.000€ per al primer i dues de 1.000€ per al segon i el tercer. Aquests van ser els escollits:

1. Checklist d’interpretació d’un electrocardiograma per a farmacèutics d’oficina de farmàcia (Coma Punset, M; Rabanal Tornero M; Departament de Fisiologia de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona).

Checklist d'interpretació d'un electrocardiograma per a farmacèutics d'oficina de farmàcia

2. Carpas de salud para la detección por farmacéuticos comunitarios de personas con riesgo de padecer diabetes en Pontevedra y Vigo
(Rodríguez Barreiro, E; García Riestra, R; Ocampo Hermida, MT; Argibay Gutiérrez, MD; Segovia Cobreros, L; Colegio de Farmacéuticos de Pontevedra).

3. Estudio sobre la adherencia y conocimiento del tratamiento con inhibidores de la bomba de protones (IBP) en la farmacia comunitaria
(Martín Gutiérrez, L; Megia Arias, C; Recio Jaraba, C; Varas Doval, R; Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos).

poster024

En aquest enllaç pots consultar el llistat de pòsters que es van presentar (en breu estaran disponibles les seves imatges), i recordar els guanyadors i el llistat de pòsters presentats a l’edició anterior, Infarma Madrid 2014 (via www.infarma.es)

Vídeo resum d‘Infarma Barcelona 2015: