Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Estudi “El futur de la farmàcia”: resultats a Infarma 2013

Estudi “El futur de la farmàcia”: resultats a Infarma 2013

6 febrer 2013
estudifutur

A Barcelona es van fer 4 sessions de treball en les que van participar un total de 247 farmacèutics.

El Col·legi de Farmacèutics de Barcelona i el Col·legi de Farmacèutics de Madrid han realitzat un estudi amb l’objectiu de conèixer les inquietuds dels titulars d’oficina de farmàcia i consensuar línies de futur d’acord amb les accions que consideren prioritàries per a l’oficina de farmàcia. Els resultats del treball, titulat “El futur de la farmàcia”, es van presentar al Congrés Infarma 2013 el 7 de març.

En concret, hi ha participat 247 farmacèutics de Barcelona que, reunits en grups de treball, han debatut sobre el paper sanitari del farmacèutic i també la seva vessant empresarial. Aquí podreu veure un vídeo d’una de les sessions de treball i les opinions d’alguns dels farmacèutics que hi han participat: VEURE VÍDEO

Un comentari

1. Bona iniciativa,

Vaig trobar a faltar la possibilitat de participar d’alguna altra manera que no fos física, però espero que per a pròximes vegades ho feu. Veig que el Guillermo Bagaría va estar participant i aportant el seu gra de sorra de segur ben positiu per la farmàcia.