Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Agorasanitaria.com: 8.002 farmacèutics formats

Agorasanitaria.com: 8.002 farmacèutics formats

26 març 2013

Tres anys després de la seva creació, la plataforma de formació online ÀGORA ha superat ja els 8.000 alumnes. Àgora ofereix cursos de formació continuada acreditada amb l’objectiu de garantir la competència del farmacèutic i contribuir a la millora de l’atenció del pacient. Els impulsors d’aquesta plataforma formativa són el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona i el Col·legi de Madrid. L’objectiu és convertir-se en un espai virtual de referència pel que fa a la formació farmacèutica.

La formació d’Àgora és pràctica i interactiva: la presentació de situacions reals i la relació entre tutors i participants és una de les seves característiques. Les temàtiques dels cursos aborden els diferents àmbits d’actuació del farmacèutic: farmacoterapèutica, farmacologia, educació sanitària, gestió…

Podeu consultar els propers cursos aquí: www.agorasanitaria.com