Estàs aquí: Inici > Sense Categoria > La farmacèutica Eva Vallcanera, guanyadora a la Cursa intercol·legial

La farmacèutica Eva Vallcanera, guanyadora a la Cursa intercol·legial

14 maig 2013

evallcanera-cursaintercollegialLa farmacèutica Eva Vallcanera va ser la guanyadora de la categoria sènior femenina a la Cursa intercol·legial, celebrada el 27 d’abril. El seu temps va ser de 0:45:51. Felicitats i també a tots els que hi vau participar! Tot i la pluja, més de 350 persones de diferents col·legis professionals van córrer la Cursa, que aquest any ha arribat a la seva quarta edició.

Podeu veure la classificació amb tots els participants al web www.cursaintercol.cat També hi trobareu totes les fotos.

Aquí us deixem el vídeo:

Cursa intercol·legial: els farmacèutics, preparats per córrer!