Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Controlar la glucèmia

Controlar la glucèmia

23 maig 2013

Reforçar i actualitzar els coneixements dels farmacèutics sobre la diabetis, les diferents insulines disponibles i les tècniques d’injecció, així com aprofundir en el maneig pràctic dels diferents dispositius. Eren els objectius del “Taller d’insulines i aparells per controlar la glucèmia” que el Col·legi va organitzar els dies 6 i 8 de maig, amb el patrocini de Sanofi.

Un coneixement més a fons de la malaltia, de les complicacions, de l’arsenal terapèutic associat o del maneig dels diferents dispositius permet millorar el consell farmacèutic als pacients afectats.

Al taller, coordinat per Mercè Barau, vocal de la Junta de Govern del Col·legi, van participar com a docents Margarida Jansà, infermera educadora del Servei d’Endocrinologia de l’Hospital Clínic; Manolo Pérez, adjunt del Servei d’Endocrinologia de l’Hospital de Bellvitge; Muntsa Queralt; educadora en diabetis de Sanofi-Aventis, i Mercè Vidal, infermera educadora del Servei d’Endocrinologia de l’Hospital Clínic.