Estàs aquí: Inici > Món col·legial > L’atenció dermofarmacèutica en Psoriasi

L’atenció dermofarmacèutica en Psoriasi

7 juny 2013

Tenir una visió integral de la psoriasi incidint en la dermocosmètica i els nous productes sanitaris específics per millorar l’estat de la pell, la simptomatologia, la dosi de medicació i aportar una millor qualitat de vida als pacients afectats. Aquest va ser l’objectiu de la conferència que el Col·legi va organitzar el 14 de maig, amb el patrocini dels Laboratoris La Roche-Posay.

La conferència a càrrec de Leonor Prieto, farmacèutica i directora científica i de formació de Laboratoris La Roche-Posay, va ser moderada per Núria Bosch, vocal de Dermofarmàcia i Productes sanitaris del COFB.