Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Diplomes als alumnes del Màster en Gestió d’Oficina de Farmàcia

Diplomes als alumnes del Màster en Gestió d’Oficina de Farmàcia

26 juny 2013

MGOF 2013 (3)

Els alumnes de la 8a edició del Màster en Gestió d’Oficina de Farmàcia (MGOF) acaben de finalitzar aquesta formació i ja han rebut els seus diplomes. El president del Col·legi, Jordi de Dalmases, els ha felicitat en un acte celebrat a la seu col·legial en què ha destacat que “és molt important l’aplicació dels coneixements obtinguts a través del Màster en el dia a dia de la farmàcia”. De Dalmases també s’ha referit a l’actualitat i futur del sector destacant que “Els farmacèutics no hem de ser conservadors i hem d’estudiar totes les possibilitats per créixer”.

taula clausura MGOF 2013Joan Carles Serra, director del MGOF, ha remarcat que “l’entorn actual fa encara més necessària la professionalització dels farmacèutics”, alhora que ha insistit en el “caràcter eminentment pràctic de la formació” i el fet que els professors coneixen la particular idiosincràsia de la farmàcia. Mònica Gallach, coordinadora del Màster, ha posat de manifest que s’ha fet èmfasi en el mòdul de finances davant els endarreriments en els cobraments i que també s’ha incorporat en el mòdul de gestió de persones instruments per desenvolupar les habilitats directives del titular en termes de negociació, comunicació i gestió d’equips. Així mateix la coordinadora del MGOF subratlla que  “La clau de l’èxit del MGOF és el treball en equip dels assistents, el networking i l’aprenentatge cooperatiu durant els nou mesos de la formació”.

Vols veure les opinions dels alumnes del MGOF? Mira aquest vídeo