Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Un itinerari formatiu per a cada farmacèutic: curs 2013-2014

Un itinerari formatiu per a cada farmacèutic: curs 2013-2014

26 setembre 2013

programaformacio-2013-2014Un curs més el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona torna a posar a disposició dels farmacèutics un ampli programa formatiu perquè puguin actualitzar els coneixements i potenciar la seva figura en les seves àrees d’interès d’acord amb el seu exercici professional. Precisament per facilitar que el professional pugui construir-se el seu propi itinerari formatiu aquest curs el programa de formació continuada 2013-2014 del Col·legi està organitzat per:

1. Àrees terapèutiques
  2. Assistència sanitària a grups específics de població
  3. Promoció i protecció de la salut i prevenció de la malaltia
  4. Seguretat del pacient
  5. Àrees específiques de l’oficina de farmàcia
  6. Gestió, metodologia, investigació i innovació farmacèutica. Dins d’aquesta àrea es torna a incloure aquest curs l’activitat Tertúlies d’actualitat, sessions gratuïtes per als col·legiats perquè es posin al dia sobre diferents temàtiques de la mà d’experts en cada qüestió. Es parlarà de temes com: Antidepressius i benzodicepines: una prescripció en augment; Immunoteràpia. La nova frontera del càncer; Investigació en diabetis.
  7. Teràpies complementàries
  8. Idiomes i ofimàtica
  9. Àrea de tècnics i auxiliars de farmàcia

Potenciem la formació online amb ÀGORA

Pel que fa a les novetats del programa, cal destacar els nous cursos de la plataforma formativa online Àgora Sanitària. Hi trobem, per exemple, el nou curs sobre Anafilaxi i al·lèrgia als medicaments o la píndola sobre Vulvovaginitis candidiàsica. A través del Blog us anirem informant d’aquests nous cursos, recolzats molts d’ells per laboratoris farmacèutics que han apostat pel model de formació online del Col·legi.