Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Avenços en el maneig dels processos inflamatoris de gola

Avenços en el maneig dels processos inflamatoris de gola

4 octubre 2013

El Col·legi va acollir el 26 de setembre la conferència  Avenços diagnòstics i terapèutics en el maneig dels processos inflamatoris de gola, un problema que genera consultes freqüents a l’oficina de farmàcia. Amb la moderació de Mercè Barau, vocal de la Junta de Govern del COFB, l’acte va anar a càrrec del farmacèutic comunitari i membre del grup respiratori de la SEFAC (Sociedad Española de Farmacia Comunitaria), Xavier Boleda, i de la farmacèutica de Reckitt Benckiser Healthcare, Thaïs Roldán.

L’activitat, que va tenir lloc a la sala d’actes del Col·legi, va comptar amb el patrocini de Reckitt Benckiser.