Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Celebrem la Diada dels Farmacèutics 2013

Celebrem la Diada dels Farmacèutics 2013

10 octubre 2013

El Palau de la Música Catalana s’ha tornat a omplir un any més de farmacèutics que han volgut acompanyar els companys que porten 25 i 50 anys col·legiats, protagonistes d’aquesta trobada. En total, van ser 127 els farmacèutics homenatjats. A la Diada dels Farmacèutics 2013, celebrada el 8 d’octubre, també s’han atorgat els diplomes acreditatius als autors de les Beques col·legials 2012-2013. A continuació us oferim algunes imatges de la Diada.

La Diada dels Farmacèutics 2013 en imatge

cofb.131008-42-

“És veritat que exercim una professió mil·lenària, una professió amb una vida molt més llarga que la nostra, però, alhora, és una professió que respira i continua existint gràcies als professionals individuals que l’han conformat i la conformen, persones irrepetibles amb sentiments i entorns també únics”, va dir Jordi de Dalmases, president del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, durant el seu discurs

cofb.131008-37-

cofb.131008-65-

Els farmacèutics amb 50 anys de col·legiació, que van rebre una insígnia d’or

cofb.131008-77-

Els col·legiats des de fa 25 anys, un cop ja se’ls havia entregat la insígnia de plata

cofb.131008-50-

Lliurament dels diplomes acreditatius als autors de les dues Beques col·legials 2012-2013 per les seves investigacions en l’ús dels medicaments. Un dels treballs es centrava en l’administració (endovenosa) a la població infantil i l’altre, en els medicaments citostàtics. D’esquerra a dreta, Tomàs Casasín, cap de la Comissió de Beques, Miquel Villaronga, autor del primer treball, Josep M. Guiu, autor del segon, i el president del Col·legi.

Actuació del quartet musical 'Barcelona 4 guitars'

Actuació dels membres del quartet ‘Barcelona 4 guitars’, que van oferir als assistents música de coneguts compositors i que també van fer somriure al públic amb el seu humor

cofb.131008-47-

Públic durant la celebració de la Diada, on es donen cita cada any més d’un miler de farmacèutics

Els patrocinadors de la Diada, que van fer possible la celebració, van ser  BBVA, Zurich, Mútua General de Catalunya, Cofares, Alliance Healthcare i Litogama.