Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Els perfils demandats per la indústria farmacèutica

Els perfils demandats per la indústria farmacèutica

10 octubre 2013

Quins perfils demanda la indústria farmacèutica. Oportunitats professionals. Així es va titular la conferència que va acollir el Col·legi el 19 de setembre, en la qual es va conèixer l’estructura i posicions amb més demanda i projecció, així com el perfil i requeriments dels candidats que vulguin posicionar-se dins dels diferents àmbits del sector farmacèutic.

L’acte, moderat per Ramon Bonet, vocal d’Indústria del COFB i director adjunt de Gestió de Clients i Distribució Iberia de Sanofi, va anar a càrrec d’Anna Gibernau, directora del Clinical Research Oncology al inVentiv Health Clinical i d’Isaac Vicente, coordinador de selecció del Grupo Ferrer.

La sessió va comptar amb la col·laboració de CESIF i els temes centrals van ser dos. Per una banda, les sortides variades que ofereix la farmàcia, tant dins l’àrea industrial com la reguladora i d’accés al mercat, en departaments com els científics, els d’investigació i el de desenvolupament de negoci. D’altra banda, els canvis del sector, que ofereixen noves oportunitats i reptes per als llicenciats en Farmàcia.