Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Nou grup de treball al COFB sobre esport i nutrició

E-Mail 'Nou grup de treball al COFB sobre esport i nutrició ' To A Friend

Email a copy of 'Nou grup de treball al COFB sobre esport i nutrició ' to a friend

* Required Field

Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...

2 Comentaris

1. Bona nit, M´agradaria formar part d´aquest grup, pero no sé si podría anar a alguna reunió perque treballo a Badalona en horari partit.
    Estic totalment d´acord amb vosaltres, cada cop hi ha més esportistes aficionats i des de la farmacia els podem ajudar. De fet, el mes de gener de l´any passat vaig publicar un article a la revista El Farmaceutico sobre aquest tema, us deixo el link a lárticle del meu blog que en parla:

• Bona tarda Míriam,

Per formar part del grup de treball, només cal que estiguis donada d’alta a la Vocalia d’Alimentació. Si encara no formes part, ho pots sol·licitar al departament de Secretaria del Col·legi, be per escrit i signat o via mail amb la signatura digital a secretaria@cofb.net. Un cop fet aquest senzill tràmit, et pots dirigir a mgomez@cofb.net per demanar la teva incorporació al grup de treball.

La vocal d’Alimentació i Nutrició ens trasllada que no ens reuneixen sempre presencialment, ho fan sobretot via Skype els migdies. Formar part del grup implica estar notificat i contribuir quan es vol o es pot.

Moltes gràcies pel teu interès!