Estàs aquí: Inici > Destacats > Ágora: referència per a la formació online del sector farmacèutic al 2013

Ágora: referència per a la formació online del sector farmacèutic al 2013

2 gener 2014

logo agoraDes del seu naixement Àgora –www.agorasanitaria.com– ha volgut ser sinònim de formació sanitària online de qualitat. El balanç d’aquest any 2013 ha estat molt positiu amb un increment significatiu tant de l’oferta formativa com del número d’alumnes inscrits, que s’ha doblat respecte el 2012. Aquest augment deixa palès l’interès del col·lectiu farmacèutic per la formació online diferenciada que ofereix el portal de cara a realitzar una òptima atenció farmacèutica al pacient.

El número d’alumnes inscrits al 2013, 11.275, s’ha doblat respecte l’any 2012. Un 39% són farmacèutics de la província de Barcelona.

Durant el 2013 Àgora ha ofert 21 cursos dirigits a potenciar la capacitat del farmacèutic en la dispensació, la indicació de productes no subjectes a recepta mèdica, la detecció i derivació en les patologies i símptomes menors més freqüents en la població i també en l’àmbit de la gestió de l’oficina de farmàcia. Un 38% dels cursos d’Àgora són gratuïts i un 24% tenen descompte gràcies al patrocini dels laboratoris que hi col·laboren.

La nova línia de formació en símptomes menors ha estat la gran aposta formativa d’aquest 2013. Els cursos poden realitzar-se també durant el 2014:
Ull sec i ús de les llàgrimes artificials
Dermatitis del bolquer: 2 edats, el mateix abordatge?
Mal de cap
Analgèsia en el dolor musculoesquelètic
Dolor dental
Restrenyiment i diarrea
Vulvovagnitis
Gestió de medicaments publicitaris
• Ús dels probiòtics en l’aparell digestiu

El format interactiu, el paper clau dels tutors dinamitzant els cursos i el seguiment dels participants per part de l’equip tècnic d’Àgora són valors diferencials del portal i contribueixen a l’alt percentatge d’alumnes que finalitzen els cursos, el 80%, dada insòlita en la formació online.

Durant el 2013, Alcon, Alk Abelló, Alliance Healthcare-Alphega, Bayer, Diafarm, Esteve, Leo Pharma, Novartis, Stada i Zambon han col·laborat a través del seu patrocini per tal que els professionals puguin actualitzar els seus coneixements en diferents àmbits i aspectes de la farmàcia. Gràcies a aquests patrocinis i a l’aposta del Col·legi per la formació online d’Àgora s’han pogut crear les “Píndoles formatives”, de 2 hores de duració, amb continguts de qualitat i gratuïtes per als farmacèutics col·legiats.

Patrocinadors cursos Àgora 2013:

patrocinadors_agora2013