Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Maquillatge corrector a la farmàcia

Maquillatge corrector a la farmàcia

25 febrer 2014

A vegades, a conseqüència d’alguna malaltia o d’algun tractament, la pell d’una persona queda danyada i és possible que no estigui còmoda amb la imatge que presenta, fet que pot afectar a la seva vida diària. El maquillatge corrector, també anomenat camuflatge terapèutic, “no només té una funció estètica, sinó també psicològica, ja que ajuda a la persona a trobar-se millor amb ella mateixa”, comenta Núria Bosch, vocal de Dermofarmàcia del Col·legi.

La Vocal del Col·legi va coordinar l’activitat formativa titulada  “Maquillatge dermatològic corrector” a la seu col·legial el passat 6 de febrer.”El farmacèutic amb coneixements sobre maquillatge pot donar consell al consumidor i contribuir al seu benestar. Sobretot en casos de cremades, cicatrius, persones que estan passant per un tractament oncològic, etc”.

El curs, patrocinat per Eau Thermale Avène i impartit per Cristina López, farmacèutica i responsable de formació de Laboratorios Avène, va perseguir l’objectiu de proporcionar coneixements necessaris sobre maquillatge corrector per poder assessorar pacients de la farmàcia que presentin imperfeccions a la pell, contribuir al seu benestar personal i ajudar a reforçar positivament la seva imatge. D’aquesta forma, combinant lliçons teòriques amb demostracions pràctiques, els farmacèutics i tècnics i auxiliars de farmàcia que hi van assistir van aprendre a camuflar les imperfeccions de la pell més consultades habitualment a l’oficina de farmàcia, com ara hiperpigmentacions, ulleres, cuperosi/rosàcies i acne, per la tècnica de correcció pel color.

Amb el patrocini de: