Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > La farmàcia també diu prou amb la Petita i Mitjana Empresa de Catalunya

La farmàcia també diu prou amb la Petita i Mitjana Empresa de Catalunya

20 març 2014

La farmàcia ha estat present en l’acte reivindicatiu organitzat per PIMEC el 19 de març per dir prou a les dificultats amb què es troben autònoms i petits i mitjans empresaris per desenvolupar la seva activitat. Entre els més de 1.400 assistents hi havia representants del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, que es va adherir com a entitat a aquesta iniciativa de PIMEC, de la Federació d’Associacions de Farmàcies de Catalunya (FEFAC), així com els farmacèutics que s’hi van voler sumar.

Amb aquest acte, i sota el lema “Diguem prou”, la patronal PIMEC volia deixar palesa la “manca de sensibilitat per part del sistema envers les pimes i els autònoms”, tot incidint en el fet que “no deixa de créixer l’aprovació de mesures que estan afectant negativament la competitivitat del nostre teixit”.