Estàs aquí: Inici > Món col·legial > El Blog del Col·legi compleix 1 any: les notícies més vistes

El Blog del Col·legi compleix 1 any: les notícies més vistes

1 abril 2014

blog-pantalla+mobil2Ja fa 1 any que el Col·legi va llançar el Blog que ara estàs llegint, amb l’objectiu de donar més
visibilitat i compartir l’activitat del Col·legi, dels farmacèutics i el paper del farmacèutic com a agent de salut. És per això que conté notícies i opinions sobre qüestions d’actualitat del sector i del dia a dia del professional farmacèutic.

Els projectes en què participen els farmacèutics de Barcelona i també el posicionament dels membres de la Junta de Govern del Col·legi sobre temes d’actualitat són els continguts amb més visites

Després d’un any, hem publicat un total de 210 notícies i hem rebut 40 comentaris. Els posts més vistos han estat, per aquest ordre:

1. El farmacèutic ha de demanar el DNI als pacients?
2. Les farmàcies tornen a participar al programa de detecció precoç de càncer de còlon
3. Un miler de farmacèutics es concentren davant de la Delegació del Govern

Respecte els continguts que més interessen, cal destacar els projectes relacionats amb la salut en què intervé el col·lectiu. Així, estan en el Top 10 del més vist la Campanya Sol i Salut sobre protecció solar i la Campanya Plenufar sobre nutrició durant la menopausa.

El tema dels impagaments als farmacèutics catalans ha estat també dels més seguits: el vídeo del president del Col·legi, Jordi de Dalmases, “L’Administració s’ha de fer càrrec del cost dels fàrmacs” està entre els 10 continguts més vistos. També hi trobem la notícia “Dosis ajustades als tractaments i monodosis: anunci de la Ministra”, amb declaracions del vicepresident del Col·legi, Francesc Pla. I l’article d’opinió de la Vocal de Plantes Medicinals i Homeopatia, Maria José Alonso, titulat “Sobre la regulació de medicaments homeopàtics”.

Les novetats publicades al Blog tenen difusió a través del compte a Twitter @farmaceuticsbcn, seguit actualment per més de 800 internautes.