Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Podem millorar el consell dermofarmacèutic amb dermoanalitzadors?

Podem millorar el consell dermofarmacèutic amb dermoanalitzadors?

7 maig 2014

Gràcies a l’ús d’aparells dermoanalitzadors com a complement a la dispensació de cosmètica i productes dermofarmacèutics es pot fer una recomanació més professional i personalitzada al client, i alhora, aporta dinamisme i innovació a la farmàcia. Per aquests motius el Col·legi va organitzar el 24 d’abril el curs “Podem millorar el consell dermofarmacèutic amb dermoanalitzadors?”, coordinat per Núria Bosch, vocal de Dermofarmàcia i Productes Sanitaris.

Què es pot aconseguir a la farmàcia gràcies al dermoanalitzador? Núria Bosch, vocal de Dermofarmàcia, ens ho explica:
“L’ús del dermoanalitzador permet un major grau de professionalització a través d’aquesta eina amb indicadors validats dels paràmetres d’hidratació, elasticitat, sèrum i pigmentació de la pell. També permet personalitzar més el consell dermocosmètic dins de l’oficina de farmàcia i fer un seguiment del resultat obtingut a través d’aquest consell”.

El curs, patrocinat per Microcaya i Davi&Cia, va oferir en primer lloc una part teòrica en la qual Rosa Puig, farmacèutica comunitària de Sant Joan Despí, va donar una visió professional del consell cosmètic dins la farmàcia, aspectes comercials per millorar-lo i els avantatges d’utilitzar dermoanalitzadors. A continuació, Esteve Rodríguez, director comercial de Davi&Cia, juntament amb Marta Sanz i Miren Arana, formadors de Microcaya, van impartir un taller amb dos dels aparells dermoanalitzadors existents en què van explicar i demostrar les bases tècniques dels productes amb la finalitat de conèixer la fiabilitat i precisió dels productes comercialitzats.

Amb el patrocini de: