Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Finalitza el cicle formatiu en Flors de Bach 2013-2014

Finalitza el cicle formatiu en Flors de Bach 2013-2014

21 juliol 2014

Aquest mes ha finalitzat la formació en Flors de Bach, una teràpia complementària amplament utilitzada a tot el món des de fa més de cent anys, i de la qual cada vegada més professionals de la salut s’interessen per formar-se i per la seva utilització complementària a la medicina convencional. De fet, des de fa uns anys “els farmacèutics demanen formació per tal de tenir la informació adient que els permeti abordar una dispensació de qualitat i respondre dubtes i qüestions que puguin plantejar els usuaris”, assegura Maria José Alonso, coordinadora del curs i vocal de Plantes Medicinals i Homeopatia del COFB. És per això que el Col·legi ha ofert un cicle formatiu en Flors de Bach, una teràpia en augment, per tal de respondre a aquesta demanda. En aquesta última part del curs, s’han proporcionat els continguts del tercer nivell (Practitioner) del Programa internacional de formació en Flors de Bach (PIEB) que segueix escrupolosament el llegat del Dr. Edward Bach. El curs està reconegut a nivell internacional per la Fundació Edward Bach Anglaterra.

La formació perseguia aportar els coneixements teòrics i pràctics de la teràpia floral de Bach als professionals de la salut i proporcionar a l’alumne un coneixement extens del procés d’investigació d’Edward Bach en la doble faceta de metge i estudiós de la naturalesa humana sempre des del punt de vista de fidelitat al seu llegat.

Maria José Alonso: “Aquest curs ha estat molt ben qualificat pels alumnes, que han destacat la seva alta qualitat i el seu interès a nivell pràctic, assenyalant la utilitat dels exemples i dels casos pràctics reals abordats i treballats durant el seu transcurs”.
El curs, que ha comptat amb la participació de M. Carmen Gallego, psicòloga i Practitioner en Flors de Bach per la Fundació Edward Bach, i professora oficial del Programa Internacional d’Educació en Flors de Bach, ha rebut una valoració positiva. Segons Alonso, “els alumnes demanen continuar la formació amb tallers específics i seguiment de casos pràctics”.

Amb el patrocini de:

image_galleryE9GT32PQ