Estàs aquí: Inici > Món col·legial > El Col·legi col·labora amb l’Associació d’Estudiants de Farmàcia en un programa de mobilitat internacional

26 setembre 2014
1964986_10203591135441509_441269281_n

Estudiants de l’assocació d’estudiants de farmàcia de la Universitat de Barcelona (AEF-UB) amb l’associació d’estudiants de Sèrbia (NAPSer). Programa d’intercanvi Twinnet.
Font: Blog d’EPSA
Crèdits d’imatge: M. Armengol

El passat mes de març, l’associació d’estudiants de farmàcia de la Universitat de Barcelona va participar en un programa d’intercanvi Twinnet amb els estudiants de la facultat de farmàcia de Novi Sad (Sèrbia) amb l’objectiu d’aprofundir en el coneixement de totes les alternatives actuals per prevenir i tractar l’alcoholisme.

Col·laboració projecte estudiants farmàcia UB

Visita al SDM (Serveis de Desenvolupament de Medicaments), una planta pilot de tecnologia farmacèutica situada a la Facultat i els laboratoris del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular de la UB.
Font: Blog d’EPSA (European Pharmaceutical Students’ Association)

El projecte, “Involvement of industry and community pharmacy in prevention and treatment of alcoholism”, que es va dur a terme amb la cooperació de l’Associació d’Estudiants de Farmàcia Europea (EPSA) i amb la col·laboració del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, va consistir en unes jornades en les quals es van realitzar diverses conferències, seminaris i treballs de grup. En la primera part de l’activitat, que va tenir lloc la setmana del 10 al 15 de març a Barcelona, els estudiants de la UB van acollir a quinze estudiants de Novi Sad. Al maig, van ser els estudiants de la UB els que van viatjar a Sèrbia.

L’associació d’estudiants de farmàcia de la UB ha agraït la col·laboració del Col·legi en el projecte, sense la qual “hauria estat molt difícil aconseguir dur a terme aquest projecte de mobilitat (Twinnet)”.

Podeu consultar l’abstracte de l’activitat a Barcelona al Blog de l’EPSA i seguir les novetats de l’Associació d’Estudiants de Farmàcia de la Univeristat de Barcelona a la seva pàgina de Facebook o a Twitter @AEFUB.

Twinnet és un projecte de mobilitat internacional que té l’objectiu d’assegurar un important component educacional que pugui ser aprovat com a educació extracurricular per a qualsevol estudiant europeu. Vols saber-ne més? Informa’t-en al seu web.

Un comentari

1. em fa molta il•lusió veure aquesta notícia perquè vaig ser membre fundadora de l’associació AEF-UB i membre executiu de l’EPSA 🙂