Estàs aquí: Inici > Destacats > L’Administració torna a acumular dos mesos de deute amb les farmàcies catalanes

L’Administració torna a acumular dos mesos de deute amb les farmàcies catalanes

5 novembre 2014

L’Administració hauria d’haver pagat el 5 de novembre els 111,7 milions d’euros corresponents a les factures que els farmacèutics van dispensar el mes de setembre, segons el que marca el Concert. Donat que encara té pendent la factura d’agost (101,2M€), la Generalitat torna a doblar el deute que acumula amb les farmàcies catalanes, que ascendeix a 212,9M€.

Davant aquesta situació, els farmacèutics segueixen reclamant un calendari de pagaments fins a finals d’any, i a l’espera de l’arribada del FLA extraordinari que hauria de permetre reduir el deute de l’Administració amb les farmàcies. Tant el Consell de Col·legis Farmacèutics de Catalunya com l’empresarial FEFAC han mantingut diverses reunions per intentar accelerar ambdós processos i reduir al màxim la incertesa i l’angoixa que provoca aquesta situació en la farmàcia catalana.

Per a més informació, consulta la nota de premsa al web insitucional del Col·legi (www.cofb.org).